Termeni și condiții

Maiadeco Prod SRL 
Cod unic inregistrare: RO41199602,
Registrul comerțului: J12/2264/2019
+40 741 044 318
contact@drapajatelier.ro
Ferma 8, Hala 3, loc. Gilau, jud. Cluj

Disponibilitatea produselor

Termenul de livrare poate să varieze în funcție de disponibilitatea produselor:

  • Pentru produsele aflate în stoc, termenul de livrare variaza între 3-5 zile lucrătoare;
  • Pentru produsele importate care nu se afla in stoc, livrarea se efectueaza in 2-3 saptamani;
  • Comenzillor care presupun confectionare personalizata, livrarea se va face in functie de marimea si complexitatea comenzii si va fi confirmata si discutata doar telefonic dupa stabilirea detaliilor cu privire la manopera ( tipul de rejansa ce se va aplica, inele capsa in material, dimensiuni tivuri);
  • Produsele aflate in stocul furnizorilor au mentionat un termen de livrare estimativ, insa vom face tot posibilul ca produsele să ajungă în termenul cel mai scurt la dumneavostra. Nu putem garanta că estimările nu vor fi afectate de situatii neprevăzute care afectează producatorul sau transportatorii nostri. Dacă nu reușim să respectăm expedierea sau data livrării estimate, vă vom contacta cu o dată estimativă revizuită.

Livrarea produselor

Livrarea produselor se face la adresa menționată în formularul de comandă prin intermediul firmei de curierat GLS România.

Costul transportului diferă:

  • Gratis – pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei
  • 40 lei – pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 lei, si include costuri de procesare si ambalare

Dacă nu ați fost disponibil pentru preluarea coletului, curierul vă va informa despre pachetul nelivrat si vă va furniza toate informațiile necesare pentru a ridica pachetul ulterior. Înainte de livrare veți primi un mesaj text sau un apel telefonic din partea curierului.

Societatea de curierat rapid isi pastreaza dreptul de a majora costul livrarii pentru acele zone, localitati ce se afla in afara ariei sale de livrare, clientul fiind informat cu privire la acest aspect la momentul confirmarii comenzii de catre societate.

Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la client. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat clientului doar in momentul efectuarii platii.

Modalitati de plata

  • Plata la curier ramburs.
  • Plata online folosind cardul bancar – Se poate efectua plata online cu cardul personal in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate în achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicită si nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
  • Plata prin ordin de plata: se face doar in baza confirmarii de comanda emise de societate, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Reprezentantul societatii va trimite o facture de avans prin e-mail pentru a se achita contavaloarea 50% din valoarea comenzii in contul de mai jos:

Nume firma: Maiadeco Prod SRL Cont lei: RO83BTRLRONCRT0503511001, deschis la Banca Transilvania, sucursala Cluj-Napoca, Cod unic inregistrare: RO41199602, Reg.Com.: J12/2264/2019

Livrarea marfii se face dupa confirmarea sumei depuse in cont.

Retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de Drapaj.Atelier de perdele:

Aveti posibilitatea de a returna produsele prin curier dupa o notificare trimisa prin e-mail la adresa contact@drapajatelier.ro in care sa mentionati: Numarul comenzii, Nume Prenume si IBAN pentru restituirea sumei.

Produsele confectionate personalizat si dupa dimensiunile date de client, nu se returneaza.

 

Costurile de retur sunt suportate integral de client. Adresa de livrare a coletelor este Ferma 8, Hala 3, Loc. Gilau, Jud. Cluj, cod postal 407310, numar de telefon: 0741044318. Clientul are obligația de a returna produsele în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la notificarea realizată prin e-mail. 

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile cu care a fost livrat. 

Acţiuni care duc la  pierderea dreptului de retragere:

  • ruperea etichetelor;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale;
  • zgârierea, murdărirea, pătarea, taierea, ruperea, impregnarea produselor si textilelor cu diverse substanțe;
  • Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate in ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Scroll to Top